Friday, December 4, 2009

THE DIARY OF JEFFREY " THE ROSE"


This is the Original Image of Our Lady Mary, Mediatrix pf all Grace it is made up of wood, now inside the Carmelite Monastery in Lipa City.



"ANG ROSAS" (The rose)

Ako si Jeffrey ika duha nga anak ni Timoteo ug Sonia Lumbay gikan sa kinamagulangan. Upat mi Kabu-ok.
mao ni among order sa mga anak:
JONATHAN
JEFFREY
JIONNEL
SONIA LYN.
Natawo ko ni adtong October 14, 1980, gi bunyagan sa Sto. Nino Cathedral Pagadian City. Ako ug si mommy maoy perme sa simbahan, gikan sa akong pag ka bata nag kuyog kuyog nako ni Mommy. Dinhi akong esulat ang mga nangagi sa akong kinabuhi nga gi tago-an nako pag ayo. Sugdan nako sa pag ka Martial law sa Pilipinas nagkamalay ko sa nag edad nakog 6 years mao na ang year 1986, news sa mga gipang patay ug sa mga kagubot nag palibut sa Pilipinas. Si Cardinal Sin mi open sa usa ka Marian year adtong 1985 aron pag dala sa mga tawo sa pag ampo, kada simbahan nag pahigayun ug Eucharistic Adoration. Sa Pagadian naa poy dawn rosary diin kami sa akong mama ug lola perme mo apil.

Ang Anghel (the angel)

Sa tunga tunga sa bulan sa September, human sa dawn rosary mi adto ko sa duyan nag kanta kanta sa usa sa marian song nga gi gamit sa dawn rosary. ug sa kalit mi bugnaw ang palibut ug mi kidlat kaduha, mi tan aw ko sa langit ug nakita nako ang usa ka figure sa tawo nga mi bulag sa clouds ug mi hinay hinay ug na ug padulong sa ako. Nahadlok ko busa mi dagan ko dali- dali ug sulod sa balay.

No comments:

Post a Comment