Friday, December 4, 2009

Ika duhang pag pakita sa Anghel



Human sa dawn rosary mi saka ko sa second floor diin tu-a nag puyo akong lolo ug lola, nag lingkud ko sa balcunahe nag tan aw sa view. ug sa kalit mi bugnaw napod ang hangin ug mi gawas napod ang tawo'ng puti sa clouds. Mi dagan nasad ko pana-og sa amo. then nag pundo didto ug dugay.

September 29, 1986 Ika Tulong pag pakita sa Anghel

Nakig dula ko kauban sa among mga silingan ug tagu tagu an, ako na ang taya ato. nag piyung ko ga ihap ug 1-10. apan sa pag tangtang na nako sa akong nawong sa bung-bung aron pangita-on sila, wala nakoy makita kundili puro puti nga hayag. Then sa hayag mi gawas ang usa ka batan on nga nag sanina ug hayag nga puti, mura siyag 10-11 years old. ( jeffrey giving me the picture he got from the internet the one you saw now) Ang angel mi ingon siya, AYAW KAHADLUK NALIPAY PAG AYO ANG MAHAL NGA RAYNA UG SI JESUS SA IMONG PAG APIL SA DAWN ROSARY, BU-OT NILA NGA MAG PATUDLO KAG ROSARY SA IMONG MOMMY. PADAYUN KAY NALIPAY ANG LANGIT MAMINAW SA IMONG MGA PAG-AMPO. Human niyag sulti mi pahiyum siya ug mi lupad palayo padulong sa east, naa sab mga puti nga kalapati, siguro ang amo to binuhi.
ang akong mga kadula nang gawas sa ilang gi tagu an kay wala man nako sila pangita-a. then milakaw ko nga wala manumbaling sa ila, ug misulod sa balay dayun na kuyapan. the next minute naglamalay ko nga ila nako gi paypayan.

No comments:

Post a Comment